HomeRynek outdoor

Kryzys nie dla Mammuta

Kryzys wydaje się omijać najlepsze firmy outdoorowe. Mammut opublikował swoje wyniki za pierwsze osiem miesięcy 2009 i są one, zwłasza na tle innych branż, rewelacyjne…

Mammut (logo)

Mammut Sports Group należy do holdingu przemysłowego Conzzeta,
którego
podstawowymi polami działalności jest przemysł maszynowy,
inżynieria projektowania a także produkcja dla przemysłu. Wyniki finansowe Mammuta za pierwsze osiem miesięcy 2009 roku są imponujące. Jego przychody w stoosunku do roku ubiegłego wzrosły o 17,3 mln € i wyniosły 129,2 mln €. Cały holding
w tym okresie zanotował aż 38.3% spadek
przychodów, a outdoorowy Mammut wzrost o 15,5%!

O dobrych wynikach Mammuta informowaliśmy już po pierwszych 4 miesiącach tego roku (patrz Mammut w górę). Ten pozytywny trend utrzymywał się w kolejnych miesiącach. Konsumenci na kluczowych dla firmy rynkach, niemieckim i szwajcarskim, mimo kryzysu utrzymywali swoje zainteresowanie produktami Mammuta. W Zurichu i Berlinie firma otworzyła kolejne sklepy monobrandowe. Bardzo mocno rosła również sprzedaż Mammuta w Korei Południowej i w Japoni. W raporcie menadżerowie Conzzety oceniają rynek outdoorowy jako "stabilny".

Źródło: Conzzeta

KOMENTARZE

WORDPRESS: 0